Питання підняття танкера Delfi носить фінансове підгрунтя

Народний депутат від партії «Опозиційна платформа – За життя» Тетяна Плачкова вважає, що чим довше танкер Delfi не буде піднятий, тим дорожче буде коштувати ліквідація наслідків цього.

Про це вона розповіла інтернет-виданню Новини України – From-UA.

Тетяна Плачкова зазначає, що продовження термінів підняття танкера мають сумнівний фінансовий характер.

«Підняття Delfi- обов’язок держави, а саме Адміністрації морських портів. І приступити до виконання цих робіт вони повинні були ще в квітні, як тільки закінчився строк, встановлений капітаном порту «Одеса», в акваторії якого затонув танкер, для судновласника. Так звані продовження термінів з боку капітана порту сумнівні з точки зору законодавства і логіки, адже в своїй відповіді на моє звернення він повідомив, що головна причина продовження термінів – економія бюджетних коштів. Хоча, очевидно, що чим довше судно перебуває на узбережжі, тим вище буде вартість робіт. В результаті вже зараз озвучують суму, яка досягає майже 25 мільйонів гривень », – пояснює вона.

Відповідаючи на питання про те, чи впорається держава з цим завданням, нардеп відповіла, що безпосередньо підйом судна буде здійснювати приватний підрядник.

«Від АМПУ потрібно вибрати оптимальний спосіб ліквідації наслідків аварії корабля і, звичайно ж, знайти найбільш досвідчену та кваліфіковану підрядну організацію. І тут дорогу здолає той, хто йде. Якщо буде політична воля (у нас без цього ніяк), завдання цілком вирішуване, за умови, що працювати будуть професійно і швидко. Важливо не підмінювати роботи по підйому Delfi з роботами освоєння бюджетних коштів », – резюмувала вона.

Share