Чи пoтpiбнo пpoгpiвaти aвтo влiтку: дeтaлi

Прогрів автомобіля влітку не є обов’язковим дією, але це не означає, що можна їхати відразу ж після запуску двигуна. Як пише видання «Новини і Факти» , водіям рекомендують виконувати дану процедуру навіть в теплу погоду.

Не так багато часу пройшло з тих пір, коли фахівці наполягали на необхідності прогріву мотора і в холод, і в тепло. Але прогрес не стоїть на місці, і конструкція силових агрегатів зазнала значних змін.

Сучасні двигун не вимагає такого прогріву, в якому мали потребу їх недавні попередники. Експерти відзначають, що повноцінно прогрівати авто необхідно при зниженні вуличної температури до -13 ° C і нижче, тоді як при більш високих показниках автовиробники не рекомендують зайвий раз «напружувати» двигун роботою на холостому ходу.

Як правило, за температурою ДВЗ в авто водії стежать за допомогою спеціального датчика на приладовій панелі. Робоча температура більшості сучасних моторів становить 90 ° C, однак орієнтуватися на цю цифру при прогріванні неправильно, оскільки в іншому випадку це обернеться перевитратою палива і втратою часу.

Коли за вікном -20 ° C, то прогрівати силовий агрегат на холостих обертах до робочої температури можна, але це займе близько півгодини. Витрачати пальне і час на це недоцільно, відзначають фахівці.

Бажаючи прискорити процес, деякі водії збільшують обороти двигуна за допомогою педалі газу, але робити це «на холодну» вкрай небажано.

У літній період починати рух відразу після пуску мотора теж не рекомендується, оскільки в цьому випадку можливе виникнення небезпечного для механізмів масляного «голодування». Це пояснюється тим, що під час простою масло опускається в картер двигуна і на його підняття потрібен якийсь час.

Після запуску двигуна необхідно, щоб масло пройшло через канали і забезпечило мастило всіх важливих елементів. Це стосується і турбованих моторів, де масло зменшує нагрів компресора. Початок руху з «сухим» ДВС загрожує його підвищеним зносом і, отже, передчасним виходом з ладу.

Алгоритм правильного запуску автомобіля влітку виглядає так: візуальний огляд, пуск двигуна, включення кондиціонера (при його наявності). Потрібно почекати, поки масло дійде до всіх вузлів і агрегатів: про це водієві підкаже зниження холостих обертів з прогревочних 1100-1200 до штатних 700-800.

Ще раз нагадаємо, що робоча температура охолоджуючої рідини в моторі дорівнює 90 ° C, а не 25-30 ° C, тому прогрів протягом декількох хвилин точно не буде зайвим.

Джерело

Share